Известие

Collapse
No announcement yet.

Лагера ми плаче-ще плача ли и аз !?!?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Лагера ми плаче-ще плача ли и аз !?!?

    Здравейте колеги,
    от вчера и аз съм новособственик на 155.Колата е 2000куб,Twin Spark,146к.с.,1992г.Та проблема е,че отзадно ляво колело се чува много лош шум.Лагера не само вие....,но колкото по-бързо започвам да карам,толкова повече започва да БУЧИ.Интересува ме само лагер дали може да се смени или цялата главина (така подучух) се сменя в комплект с лагера?НЯкой може ли да ми каже ориентировачна цена,защото май не били евтини?Ако ли не може и 2-ра ръка до де събера ЛЕВ.
    Благодаря предварително !
    Last edited by gero_records; d.m.y г., 21:56.
    Alfa Romeo-156-Sportwagon-2.4JTD-150hP-2002

  • #2
    Честита да ти е придобивката най-напред, и добре дошъл при нас !
    По въпроса - отзад наистина е комплект лагера с главината. Цената зависи от това дали имаш или не ABS. Средна хубост лагер-главина без ABS мисля че е нейде около 60-70лв ако не бъркам. Втора ръка ще ти е доста по-евтина, но рискуваш, защото лагера може да е вече "изпечен" и скоро да сменяш пак (най-често бученето се получава от износването на лагера заради спечена грес...). Но пък може да имаш късмет с втората употреба, кой знае - погледни в раздела "продава" - "авточасти и аксесоари"
    155 MY.95 Sport - 2.0 TS 8v (ressurected by Теодор & Токича)
    Fan Club Alfa Romeo 155 - Bulgaria

    Comment


    • #3
      Колата е с АБС.Намерих си главина която е без АБС на добра цена.Въпроса е дали има как гривната на АБС-а да се избие от старата главина и да се набие на новата.
      Alfa Romeo-156-Sportwagon-2.4JTD-150hP-2002

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от gero_records Покажи съобщение
        Колата е с АБС.Намерих си главина която е без АБС на добра цена.Въпроса е дали има как гривната на АБС-а да се избие от старата главина и да се набие на новата.
        Отиваш при стругар и му казваш да ти разстърже главината с гривната така,че да може да я избиете.Само че внимателно!Новата главина се разстъргва на струга на "нула" колкото да се изчисти главината и се набива.Правили сме го това упражнение точно на 155.
        Аlfa 164 Super 2.5TD

        Comment


        • #5
          благодаря за съвета колега.Отивам да видя какви ще ги ъдрим
          Alfa Romeo-156-Sportwagon-2.4JTD-150hP-2002

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от gero_records Покажи съобщение
            Здравейте колеги,
            от вчера и аз съм новособственик на 155.Колата е 2000куб,Twin Spark,146к.с.,1992г.Та проблема е,че отзадно ляво колело се чува много лош шум.Лагера не само вие....,но колкото по-бързо започвам да карам,толкова повече започва да БУЧИ.Интересува ме само лагер дали може да се смени или цялата главина (така подучух) се сменя в комплект с лагера?НЯкой може ли да ми каже ориентировачна цена,защото май не били евтини?Ако ли не може и 2-ра ръка до де събера ЛЕВ.
            Благодаря предварително !
            Добре дошъл в сектата колега....
            Това са бели кахъри,не се притеснявай...За около 30-тина лева можеш да намериш втора ръка главина,с уговорката да я върнеш,ако не е в час.А и нова да вземеш не е страшно все пак от ремъци и ролки си спестил,че гледам си с истинския мотор...
            sigpic155 1.9 TD,Lancia Lybra 1.9 jtd
            Ex...
            Alfa Romeo 155 2.0 8V TS,Alfa Romeo 1.8 8V TS,Fiat tempra

            Comment


            • #7
              Още даже незнам какъв точно ми е мотора и разни други.Първо лагера трябва да оправя ,че положението е критично.Ще си пусна обява за 2-ра ръка.Знам само,че мотора е с две вериги,че е Twin Spark и че е 146к.с. Между другото много трудно ми влиза 1-ва предавка.Човека от който я взех каза,че съединителя е сменян скоро и още не се е олегнал.Има ли нещо такова или трябва да се регулира? Колко време ще се уляга?
              Alfa Romeo-156-Sportwagon-2.4JTD-150hP-2002

              Comment


              • #8
                от лада 2108 става едно към едно

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от gero_records Покажи съобщение
                  Още даже незнам какъв точно ми е мотора и разни други.Първо лагера трябва да оправя ,че положението е критично.Ще си пусна обява за 2-ра ръка.Знам само,че мотора е с две вериги,че е Twin Spark и че е 146к.с. Между другото много трудно ми влиза 1-ва предавка.Човека от който я взех каза,че съединителя е сменян скоро и още не се е олегнал.Има ли нещо такова или трябва да се регулира? Колко време ще се уляга?
                  Ако махнеш ужасните лепенки може и 150 коня да стане.
                  ALFA ROMEO 155 1.8TS MY95 SPORT -The Legend - бивша


                  Renault Megane II Grand Tour-2004г

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от MUROMAN Покажи съобщение
                    Ако махнеш ужасните лепенки може и 150 коня да стане.
                    Така я взех колега и нямам време.И на мене не ми се понасят,но скоро ще ги махна
                    Alfa Romeo-156-Sportwagon-2.4JTD-150hP-2002

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от likesake Покажи съобщение
                      от лада 2108 става едно към едно
                      за какво говориш 1 към 1, че не разбрах

                      ---------- Post added at 17:27 ---------- Previous post was at 17:22 ----------

                      Първоначално публикувано от gero_records Покажи съобщение
                      Още даже незнам какъв точно ми е мотора и разни други.Първо лагера трябва да оправя ,че положението е критично.Ще си пусна обява за 2-ра ръка.Знам само,че мотора е с две вериги,че е Twin Spark и че е 146к.с. Между другото много трудно ми влиза 1-ва предавка.Човека от който я взех каза,че съединителя е сменян скоро и още не се е олегнал.Има ли нещо такова или трябва да се регулира? Колко време ще се уляга?
                      ...с две вериги, ама при други автомобили може би
                      това с улягането на съединителя...забрави....ако е сменен целият комплект с притискател и лагер....няма никакво улягане....а проблема с 1-ва скорост виж да не е от приводите от скоростният лост към кутията....което ще е по малкият проблем....иначе вътре в кутията, ще е по сложно.....
                      п.п. Внимавай с майсорите и съветите който ти дават....алфите малко хора ги отбират...

                      ---------- Post added at 17:29 ---------- Previous post was at 17:27 ----------

                      Първоначално публикувано от MUROMAN Покажи съобщение
                      Ако махнеш ужасните лепенки може и 150 коня да стане.
                      Ех Маряне, какъв естет си......Алфа-мода))
                      По добре палава италианка, отколкото скучен германец....
                      https://www.youtube.com/watch?v=oE29b_nLoFE

                      Comment


                      • #12
                        Бобби а с какво ми е ангренажа ? Ремък ?Имах един джип Дискавъри.Така някой ми беше казал,че е с запчатк и хич не си помислих за смяна.Оказа се обаче че е с кайш....и оп един ден си останах на пътя.За щастие се отървах само с 2 гарнитури и 4 криви пръта(повдигача) на клапаните.

                        ---------- Post added at 20:07 ---------- Previous post was at 20:05 ----------

                        Първоначално публикувано от MUROMAN Покажи съобщение
                        Ако махнеш ужасните лепенки може и 150 коня да стане.

                        Взех,че се засрамих и току що махнах "ужасните лепенки" .Стана прекрасна
                        Alfa Romeo-156-Sportwagon-2.4JTD-150hP-2002

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от likesake Покажи съобщение
                          от лада 2108 става едно към едно
                          ако визираш преден лагер,НЕ ПОЗНА!Размерите по памет ти казвам са 37х72х37мм.И това е от Москвич Алеко.Не слагай китайски лагер,продаван за руски!

                          ---------- Post added at 20:29 ---------- Previous post was at 20:23 ----------

                          Първоначално публикувано от likesake Покажи съобщение
                          от лада 2108 става едно към едно
                          ако визираш преден лагер,НЕ ПОЗНА!Размерите по памет ти казвам са 37х72х37мм.И това е от Москвич Алеко.Не слагай китайски лагер,продаван за руски!
                          Аlfa 164 Super 2.5TD

                          Comment


                          • #14
                            Колата си е с две верижки... една къса долу до паразитното колело и след това дългата към валовете...

                            Иначе колега, за главината успех, че нова на FAG е 170лв
                            Аlfa 75 - 1.8 Turbo 155hp '87
                            Lancia Dedra 2.0 Turbo Integrale 180hp '92

                            България от векове за векове - НАД ВСИЧКО!

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от virusalfa Покажи съобщение
                              ако визираш преден лагер,НЕ ПОЗНА!Размерите по памет ти казвам са 37х72х37мм.И това е от Москвич Алеко.Не слагай китайски лагер,продаван за руски!

                              ---------- Post added at 20:29 ---------- Previous post was at 20:23 ----------

                              ако визираш преден лагер,НЕ ПОЗНА!Размерите по памет ти казвам са 37х72х37мм.И това е от Москвич Алеко.Не слагай китайски лагер,продаван за руски!
                              той за задна главина говори , а тя е същата като на самара
                              разликата е там че на самарата може да се сменя лагера на главната, а на алфата трябва да се мен цялата главина

                              Comment

                              Working...
                              X